Regulamin

Regulamin określa zasady pobytu w „CasadeAmor” osób, które przebywają tam na podstawie dokonanej rezerwacji. Postanowienia regulaminu dotyczą wszystkich przebywających w apartamencie osób zwanych dalej „Gośćmi”. Za wszelkie zobowiązania finansowe powstałe w wyniku pobytu Gości w apartamencie, w przypadku niemożności ustalenia osoby odpowiedzialnej za powstanie tych zobowiązań, odpowiada osoba rezerwująca nocleg.

1. Apartament przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

2. Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe od godziny 16:00 do 12:00 dnia następnego.

3. Pozostanie w apartamencie po godzinie 12:00 bez uzyskania wcześniejszej zgody Właściciela wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty za kolejną dobę wg obowiązującego cennika.

4. Apartament nie może zostać przekazany przez Gości innym osobom.

5. Po uzgodnieniu z właścicielem, przed rozpoczęciem doby hotelowej rezerwacja może zostać przekazana innej osobie.

6. W Apartamencie obowiązują zasady dotyczące ciszy nocnej w godzinach 22-7.

7. Goście proszeni są o zachowanie w taki sposób, aby nie zakłócać życia pozostałym mieszkańcom bloku. W innym przypadku zastosowane zostaną następując kroki:
a) prośba o poprawę zachowania;
b) interwencja policji;
c) usunięcie z apartamentu.
Możliwe jest obciążenie dokonującego rezerwacji, wartością roszczeń odszkodowawczych złożonych przez mieszkańców bloku.

8. Gość powinien zamknąć okna, zgasić światło, zgasić świece i kadzidła, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi za każdym razem gdy opuszcza apartament.

9. W apartamencie i bloku obowiązuje całkowity zakaz palenia. Koszt odświeżenia pomieszczeń jakim zostanie obciążony Gość w przypadku niezastosowania się do obowiązku to 950 zł

10. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz używania sprzętów i urządzeń elektrycznych innych niż stanowiących wyposażenie apartamentu – wyjątek stanowią ładowarki telefonu czy zasilaczy komputerowych.

11. Gość korzysta z wyposażenia apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem i na własną odpowiedzialność. W przypadku powstania szkody wynikłej z niezgodnego wykorzystania wyposażenia apartamentu odpowiada osoba dokonująca rezerwacji.

12. Osoba dokonująca rezerwacji/Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkie uszkodzenia, szkody i zniszczenia wyposażenia i samego apartamentu. O wystąpieniu szkody należy natychmiast powiadomić właściciela.

13. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, właściciel apartamentu ma prawo odmówić świadczenia dalszych usług Gościom. Osoby te są zobowiązane:
a) do  zastosowania się do próśb właściciela;
b) uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia;
c) zapłaty za ewentualnie poczynione szkody i zniszczenia;
d) opuszczenia apartamentu.

14. Właściciel apartamentu może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco złamał postanowienia niniejszego regulaminu.

15. Rozpoczęcie pobytu w apartamencie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.

16. Dokonujący rezerwacji/Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r, Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) przez Marcin Zawada dla potrzeb niezbędnych do realizacji usług. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest właściciel CasadeAmor.

17. Opiekę nad Gośćmi sprawuje właściciel.

18. Kontakt z właścicielem:
ABC Budowy Marcin Zawada

Ul. Jurczyńskiego 2m/10, 92-306 Łódź

NIP: 7282550487 REGON: 362791290

Tel: 794-679-317

Mail: casadeamor.apartament@gmail.com

Regulamin rezerwacji

1. Rezerwacji można dokonać:
a) poprzez formularz on-line na stronie casadeamor.pl -> rezerwacja
b) mailowo, po wysłaniu zgłoszenia z wymaganymi danymi na adres casadeamor.apartament@gmail.com

2. Rezerwacja jest ważna od chwili zaksięgowania opłaty za rezerwację na konto właściciela apartamentu.

3. Płatność jest dokonywana w następujący sposób:
a) za pośrednictwem systemu przelewy24.pl
b) tradycyjny przelew na konto:

Marcin Zawada 92-306 Łódź

ING 72 1050 1461 1000 0090 7030 6155

4. W sytuacji, w której wybrana została opcja przelewu tradycyjnego, dokonywana jest rezerwacja wstępna, która jest utrzymywana przez 48 godzin od chwili jej dokonania. W przypadku braku wpłaty w ww. terminie, rezerwacja zostaje anulowana.

5. Anulowanie rezerwacji w terminie  14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu jest bezpłatne. Zwrot pełnej wpłaconej kwoty nastąpi w terminie do 7 dni roboczych.

6. Anulowanie rezerwacji w terminie poniżej 14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu wiąże się z utratą pełnej wpłaconej kwoty.

7. Na 4 dni przed rozpoczęciem pobytu istnieje możliwość zmiany terminu przyjazdu pod warunkiem dostępności Apartamentu. Jeśli w nowo wybranym terminie obowiązywać będą wyższe ceny, to konieczna będzie dopłata. Jeżeli ceny będą niższe, różnica nie będzie zwracana. Chęć zmiany terminu należy zgłosić wysyłając e-mail na adres Casadeamor.apartament@gmail.com .

8. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.

9. Dokonanie rezerwacji poprzez wpłatę kwoty rezerwacji oznacza, iż Gość rozumie i wyraża zgodę na warunki niniejszego Regulaminu pobytu w apartamencie CasadeAmor

10. Reklamacje związane ze świadczeniem usług należy składać na adres casadeamor.apartament@gmail.com  Reklamację należy składać najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia, w którym wystąpiła przyczyna reklamacji.
Reklamacja powinna zawierać:
a) imię nazwisko;
b) adres zamieszkania;
c) adres poczty elektronicznej podany podczas składania rezerwacji;
d) opis problemu jaki pojawił się podczas pobytu.

Reklamacje rozpatrywane są na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia. Właściciel apartamentu rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji udzieli odpowiedzi, w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja. W przypadku w którym informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia Właściciel zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie.